Ταλαιπωρία στο κέντρο της Αθήνας – Ο Μεγάλος Περίπατος φέρνει κάτι που δεν φανταζόμασταν (ΒΙΝΤΕΟ)

Έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα τα οποία συνεχίζονται μέχρι και το απόγευμα έφερε ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας, καθώς όλα δείχνουν πως για να γίνει η Αθήνα «πράσινη πόλη» της Ατζέντας 2030, θα ταλαιπωρηθούν οι Έλληνες.

Η υλοποίηση του σχεδίου ξεκίνησε με την πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας και συνεχίστηκε με τις εργασίες που είναι σε εξέλιξη στην Πανεπιστημίου.

Νωρίς σήμερα το πρωί, η κίνηση ήταν ιδιαίτερα αυξημένη στο κέντρο της Αθήνας, ενώ κυκλοφοριακή συμφόρηση επικρατούσε μέχρι και τις απογευματινές ώρες, με πολλούς οδηγούς και πολίτες που περίμεναν μέσα μαζικής μεταφοράς να είναι έξαλλοι. Ειδικά οι μεταφορείς προϊόντων διαμαρτυρήθηκαν πως δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι αυξημένη παραμένει η κίνηση από το Σύνταγμα έως και την Πανεπιστημίου στο ύψος του σταθμού του Μετρό. Ταυτόχρονα, με προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία και στην περιοχή των Εξαρχείων και σε δόμους όπως η Σόλωνος, η Ναυαρίνου, η Σκουφά, η Ιπποκράτους, η Ομήρου και η Χαριλάου Τρικούπη.

Οι λωρίδες κυκλοφορίας περιορίστηκαν, όπως και ο διαθέσιμος χώρος για τα αυτοκίνητα. Προκλήθηκε μποτιλιάρισμα, ενώ υπήρξαν και παράπονα από οδηγούς ότι δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα για τις πιλοτικές αλλαγές που έχουν γίνει. Σε μήνυμά του προς τους πολίτες ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης ζήτησε υπομονή, καθώς «εδώ και περίπου 35 χρόνια το συζητάμε, ήρθε η ώρα να το κάνουμε».

Και πρόσθεσε με νόημα πως «κάθε αρχή είναι δύσκολη, αλλά ποιος θα μπορούσε σήμερα να φανταστεί αλλιώς τη Δ. Αρεοπαγίτου, την Απ. Παύλου ή την Ερμού;». Τρεις από τους ομορφότερους δρόμους πλέον της πόλης, που απολαμβάνεις να περπατάς, να κάνεις ποδήλατο, να τρέχεις.

Οι πρώτοι ποδηλάτες δεν έχασαν ευκαιρία να κάνουν κάτι που πριν από ένα 24ωρο φάνταζε αδιανόητο: Να κάνουν ποδήλατο στην Πανεπιστημίου, δίχως να ανησυχούν για τα αυτοκίνητα.

Για τα αυτοκίνητα πρέπει να ανησυχούμε, ωστόσο, όλοι, καθώς δεν αποκλείεται να μειωθεί ακόμα περισσότερο η χρήση τους στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030, η οποία προωθεί την περιορισμένη μετακίνηση για το «καλό του περιβάλλοντος». Αυτό λίγοι το φαντάζονταν, όμως ξεκίνησε να εφαρμόζεται…

Περιορισμένη δρόμοι σημαίνει λιγότερα αμάξια και περισσότερα ποδήλατα!

Δείτε εικόνες από το Κέντρο της Αθήνας σήμερα: